29/5/12

ΞΑΝΘΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ - No1


Artist: ΞΑΝΘΑΚΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Album: No 1
Item Type: LP Music CD
Release Date: 1987
Company: FANTASIA
Number of tracks: 12
Genre: LAIKA
Audio format: mp3 , Quality (bit rate): 128 kbs


1. ΧΕΙΛΗ ΚΟΚΚΙΝΑ ΒΑΜΜΕΝΑ ΟΧΙ ΠΙΑ
2. ΗΡΘΕΣ ΠΑΛΙ ΑΠΟΨΕ
3. ΑΠΟΨΕ ΔΕΝ ΚΟΙΜΗΘΗΚΑ
4. ΠΟΙΟΣ ΣΟΥΠΕ ΚΟΥΚΛΑ ΜΟΥ
5. ΕΝΑΣ ΣΚΥΛΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ
6. ΤΙ ΕΧΩ ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ
7. Η ΚΟΥΚΛΑ
8. ΕΧΩ ΚΙ ΕΓΩ ΕΝΑΝ ΑΔΕΛΦΟ
9. ΕΓΩ ΜΟΝΑΧΑ ΦΤΑΙΩ
10. ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΡΑ ΜΑΚΡΙΑ ΣΟΥ
11. ΜΕ ΚΑΤΥΓΟΡΕΙΣ ΚΥΡΑ ΜΟΥ
12. ΣΤΑ ΔΥΟ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΙ

Click here to view the original image of 639x630px.


kalodwonload cd....

http://verzend.be/06h3fm3qsvzc/XANTHAKIS_DIMITRIS_-_No_1_(CD_LP)_BY_fazz..html

2 σχόλια:

Οι διαχειριστές προσπαθούν να διατηρούν αυτή την ιστοσελίδα καθαρή από μεμπτό περιεχόμενο επεμβαίνοντας και ενίοτε διαγράφοντάς το. Γι' αυτό αποδέχεστε πως ό,τι αναρτάται εκφράζει μόνο τον δημιουργό του άρθρου και όχι την άποψη των διαχειριστών και δεν φέρουν καμία ευθύνη γι' αυτά. Εάν τα links του άρθρου αντιστοιχούν σε CD μουσικής/DVD ταινιών/ προγράμματα, αυτά προσφέρονται αποκλειστικά για την ενημέρωσή σας. Αφού τα δοκιμάσετε πρέπει άμεσα να προβείτε στην διαγραφή τους και στην αγορά των πρωτοτύπων.