14/5/12

ΠΕΝΗΤΑΣ ΚΩΣΤΑΣ - ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΑΓΑΠΑΩ



O ΚΩΣΤΑΣ ΠΕΝΙΤΑΣ επιστρεφει στο ελληνικο τραγουδι με το νέο του digital single ΄΄ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΑΓΑΠΑΩ ΄΄ενα δυνατο ζεμπεκικο για τους λατρεις του ειδους και όχι μονο. Σε στιχους Xρυσα Mουρικα και Μουσικη Αντώνης Δραγωνακης προαναγγέλλοντας ετσι το νέο του δισκογραφικο βημα που ερχεται σύντομα με γνωστά ονοματα στο χωρο του ελληνικου τραγουδιου στον στιχο και στην μουσικη.

Ακούστε το νέο. digital single του ΚΩΣΤΑ ΠΕΝΗΤΑ Ανεβάστε την ένταση του CD player και απλά πατήστε το play.

ΚAΛΗ ΑΚΡΟΑΣΗ

Artist: ΠΕΝΗΤΑΣ ΚΩΣΤΑΣ
Album: ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΑΓΑΠΑΩ
Item Type: Music CD
Release Date: 2/2012
Company Representation: musicmirror.gr
Album Artist: ΔΙΚΑΙ
Number of tracks: 1
Genre: Modern Laika
digital single format: m4a max 180 kbs
+
Audio format: mp3 , Quality (bit rate): 192 kbs


1.ΠΕΝΗΤΑΣ ΚΩΣΤΑΣ-ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΑΓΑΠΑΩ.m4a
2.ΠΕΝΗΤΑΣ ΚΩΣΤΑΣ-ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΑΓΑΠΑΩ.mp3




http://verzend.be/rducholvdb88/PENHTAS_KWSTAS_-_DIKAIWMA_MOU_NA_AGAPAW_(2012)_(fazz.).rar.html
MIRROR LINKS BY ELLAS-MUSIC


http://www.easybytez.com/qxxyn2mdt8k1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές προσπαθούν να διατηρούν αυτή την ιστοσελίδα καθαρή από μεμπτό περιεχόμενο επεμβαίνοντας και ενίοτε διαγράφοντάς το. Γι' αυτό αποδέχεστε πως ό,τι αναρτάται εκφράζει μόνο τον δημιουργό του άρθρου και όχι την άποψη των διαχειριστών και δεν φέρουν καμία ευθύνη γι' αυτά. Εάν τα links του άρθρου αντιστοιχούν σε CD μουσικής/DVD ταινιών/ προγράμματα, αυτά προσφέρονται αποκλειστικά για την ενημέρωσή σας. Αφού τα δοκιμάσετε πρέπει άμεσα να προβείτε στην διαγραφή τους και στην αγορά των πρωτοτύπων.