31/5/12

ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟΛΗΣ - 14 ΜΕΓΑΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ


Artist: ΒΟΣΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΟΛΗΣ
Album: 14 ΜΕΓΑΛΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ No.2

REEPOST !!!


Item Type: Music CD
Release Date: 7/2009
Company: EMI
Number of tracks: 14
Genre: LAIKA
Audio format: mp3 , Quality (bit rate): 192 kbs



1. ΣΕ ΙΚΕΤΕΥΩ
2. ΠΡΙΝ ΧΑΘΕΙ ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΜΑΣ
3. ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΟΥ ΑΛΗΤΕΣ ΠΟΥΛΙΑ
4. ΠΩΣ ΤΟ 'ΚΑΝΕ ΘΕΕ ΜΟΥ
5. ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ
6. ΚΑΙ ΣΥ ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ
7. ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΖΩ
8. ΔΙΧΩΣ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ
9. ΑΪΝΤΕ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΗΣ
10. ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ
11. ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ
12. ΕΙΣΑΙ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ
13. ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ
14. ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΜΟΝΗ




http://www.jakfile.com/oodknbvb

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές προσπαθούν να διατηρούν αυτή την ιστοσελίδα καθαρή από μεμπτό περιεχόμενο επεμβαίνοντας και ενίοτε διαγράφοντάς το. Γι' αυτό αποδέχεστε πως ό,τι αναρτάται εκφράζει μόνο τον δημιουργό του άρθρου και όχι την άποψη των διαχειριστών και δεν φέρουν καμία ευθύνη γι' αυτά. Εάν τα links του άρθρου αντιστοιχούν σε CD μουσικής/DVD ταινιών/ προγράμματα, αυτά προσφέρονται αποκλειστικά για την ενημέρωσή σας. Αφού τα δοκιμάσετε πρέπει άμεσα να προβείτε στην διαγραφή τους και στην αγορά των πρωτοτύπων.