17/4/12

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ


 ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ

Η ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟ 1971 ΩΣ ΤΟ 2011,


picture
"ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ (Νο 1)" (1971)
1. Φιλί, φιλί σ' ανάστησα
2. Το φιλότιμο τ' αντρίκιο
3. Ο Ευριπίδης
4. Πέρασε το καλοκαίρι
5. Το παλιόπαιδο
6. Δώσε μου φωτιά
7. Ο ξενύχτης
8. Ο Αλή Πασάς
9. Θεσσαλονίκη
10. Καμαρούλα μια σταλιά
11. Έβγα στο κατώφλι
12. Οι αγάπες με προδώσανε
13. Με ξύπναγες με ξύπναγες
14. Εκεί που γνωριστήκαμε
15. Πάρε το φεγγάρι κι έλα


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles

picture
"ΑΓΙΟΣ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ" (1972)
1. Εισαγωγή (Ορχηστρικό)
2. Άγιος Φεβρουάριος (Πετρή Σαλπέα)
3. Άλλος για Χίο τράβηξε
4. Το σπίτι στην ανηφοριά (Π. Σαλπέα)
5. Ο χάρος βγήκε παγανιά
6. Στη Σμύρνη και στο Αϊβαλί (Δ. Μητροπάνος-Π. Σαλπέα)
7. Σταμάτης Κομνηνός
8. Κι αν φταίει κανείς (Π. Σαλπέα)
9. Το κομοδίνο (Π. Σαλπέα)
10. Η σούστα πήγαινε μπροστά
11. Άγιος Φεβρουάριος-Φινάλε (Π. Σαλπέα)


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles



picture
"ΤΑΞΙΔΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΥΘΗΡΑ" (1973)
1. Τα Κύθηρα πότε δεν θα τα βρούμε (Με τη Χριστιάνα)
2. Μάνα κι αγαπητικιά μου
3. Μαντήλι κόκκινο
4. Γιε μου, γιε μου, γιε μου (Χριστιάνα)
5. Σαράντα οργιές η πίκρα μου
6. Οι κουρσάροι (Χριστιάνα)
7. Νικολή Νικολή
8. Σου στρωσα κιλίμι (Χριστιάνα)
9. Αντροκαλώσε Χάροντα
10. Ρούχο τον ίσκιο σου φορώ (Χριστιάνα)
11. Μηνά τη βράκα φόρεσε
12. Βαθιά νερά


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles




picture
"ΚΥΡΑ ΖΩΗ" (1973)
1. Κυρά Ζωή
2. Άστα φίλε παραείναι
3. Ξεκινήσαμε πρωί
4. Πέσε κάτω και θα δεις
5. Δε μ' ενδιαφέρει
6. Καρδιά βαλαντωμένη
7. Πες μου που πουλάν καρδιές
8. Ο βιοπαλαιστής
9. Μη ρωτάς γιατί
10. Ποιος σε πήρε
11. Σκουριασμένο το κλειδί
12. Άστα και μην τα ρωτάς
13. Πλεονέχτρα
14. Πανωραία, Πανωραία
15. Αρχοντικό το σπίτι σου
16. Το δειλινό
17. Το παλιό κουτούκι
18. Παίρνω ρήγα, παίρνεις άσσο


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles

picture
"ΣΚΟΡΠΙΑ ΦΥΛΛΑ" (1975)
1. Ο αφέντης λαός (Με τη Χριστιάνα)
2. Κι ύστερα λένε
3. Το μυστικό στων κοριτσιών τα χείλη (Χριστιάνα)
4. Το γραμμόφωνο εκείνο
5. Έτσι έπρεπε να γίνει (Χριστιάνα)
6. Αυγή ανθισμένη (Ζωή που θα γινόσουνα)
7. Σ' ένα βράχο κάθησα
8. Ασ' τα όνειρα Βαγγέλη
9. Κι όπως φθινοπωριάζει (Χριστιάνα)
10. Εγώ είμαι σκέτος Γιάννης
11. Ένα καιρό εγώ κι εσύ (Χριστιάνα)
12. Η ώρα της κρίσεως


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles




picture
"ΤΣΙΜΕΝΤΕΝΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ" (1976)
1. Παιδί της ασφάλτου
2. Μεγάλος πουν' ο άνθρωπος
3. Πάρε με, πάρε με (Ρένα Πάντα)
4. Ο μπαρμπα-Θανάσης
5. Και κει στις φτωχογειτονιές (Ρένα Πάντα)
6. Μια καλημέρα πέστε μου
7. Στέγνωσ' η καρδιά του κόσμου
8. Γείρε στον ώμο μου Στρατή
9. Τι να 'χει απόψε το φεγγάρι (Ρένα Πάντα)
10. Μεγαλοκυρά μου, μεγαλοκυρά
11. Όπου τελειώνουν οι στεριές (Ρένα Πάντα)
12. Πες μου παππού


Mp3, Bitrate 256kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles




picture
"ΛΑΙΚΑ '76" (1976)
1. Τώρα που τραγουδώ
2. Τα λιανοντέρτια
3. Ό,τι πιάνω εγώ στα χέρια
4. Όλα εδώ γραμμένα
5. Όλοι μου λένε
6. Της Ζωής το μαγαζί
7. Κάνε κάτι να χάσω το τρένο
8. Καλοκαίρια και χειμώνες
9. Πέντε πάνω, πέντε κάτω
10. Σε μια στίβα καλαμιές
11. Δύο νύχτες / Αλίμονο / Θέλω απόψε να σου γράψω


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles


picture
"ΕΡΩΤΙΚΑ ΛΑΙΚΑ" (1977)
1. Συγνώμη
2. Σ' αγαπώ ακόμα
3. Τι το θες το κουταλάκι
4. Όπου πάει να ξημερώσει
5. Θα βρεις μια στιγμή να με νιώσεις
6. Ο μοναχογιός του πόνου
7. Μια ζωή σε θυμάμαι να φεύγεις
8. Ποιος να φταίει
9. Τι να πω, τι να πεις
10. Δεν με νιώθει ο Χάρος
11. Πως παγώσανε οι ώρες
12. Έξι μήνες σε ζητάω


Mp3, Bitrate 128kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles


picture
"ΠΑΡΑΠΟΝΟ" (1978)
1. Παράπονο
2. Το παράξενο θα 'ταν
3. Δειλινά
4. Ξέρω πως υπάρχεις
5. Κράτα με ένα μεσημέρι
6. Το σ' αγαπώ το κρατάω για σένα
7. Μη μιλάς
8. Αυτό το ναι
9. Πως να σ' αγκαλιάσω πες μου
10. Τι έντεκα, τι δώδεκα
11. Πες πως είμ' ένα παιδί
12. Ποιος να φταίει, ποιος


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles


picture
"ΤΑ ΛΑΙΚΑ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ" (1980)
1. Όπου παν οι πολλοί
2. Σ' αγαπώ σου λέω
3. Ας γίνουν όνειρα
4. Εμένα δε μ' αγάπησε κανείς
5. Που πας κορίτσι μου που πας
6. Αγάπη μου
7. Βράδιασε
8. Απόψε σε θέλω πολύ
9. Θα 'σαι καλοκαίρι
10. Δες τα μάτια μου
11. Άδικος χαμένος κόπος
12. Περιμένω


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles


picture
"ΤΑ ΣΥΝΑΞΑΡΙΑ" (1981)
1. Η αγάπη χάθηκε
2. Με ξέρουν Σταύρο
3. Γύρνα το φύλλο
4. Μην παραπονιέσαι τώρα
5. Νύχτα
6. Μια παρέα είμαστε
7. Στη μνήμη ενός παλιού ρεμπέτη
8. Σαν κουρέλι
9. Θεσσαλονίκη, σαββατόβραδο κι Απρίλης
10. Πάει η ζωή μου άδικα
11. Μαυραγορίτης μάγκας
12. Μια παρέα είμαστε (ορχηστρικό)


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles

picture
"ΛΑΙΚΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ" (1983)
1. Σ' αγαπώ σαν αμαρτία
2. Δεν έχω καιρό
3. Δρόμοι σκονισμένοι
4. Θάρθω μεσάνυχτα
5. Κλαίω τον κόσμο τον πικρό
6. Θα με βρεις
7. Δεν έχω διαβατήριο
8. Φτωχομαχαλάς
9. Σε θυμάμαι
10. Παίξε μου Σπύρο
11. Τι τραγούδι να μου γράψεις
12. Πώς να φωνάξω δυνατά


Mp3, Bitrate 192kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles



picture
"ΤΑ ΠΙΚΡΟΣΑΒΒΑΤΑ" (1984)
1. Τριανταφυλλένια
2. Το χατήρι (Με την Χαρούλα Αλεξίου)
3. Η λυπημένη
4. Ταξίμι
5. Γιαπί
6. Τα πικροσάββατα
7. Το βρακί
8. Η βροχή
9. Τα παιδιά
10. Κουτούκι
11. Εργένης
12. Τα ναύλα


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles


picture
"ΤΑ ΝΥΧΤΕΡΙΑ ΜΑΣ" (1985)
1. Οι άντρες π' αγαπάνε
2. Γυναίκα σκάρτη
3. Παράπονό μου
4. Είσαι ωραία σαν αμαρτία
5. Δε με θέλεις
6. Πικρός καφές
7. Αν μ' αγαπάς
8. Ο κατηφές
9. Είμαι μάγκας
10. Αγάπη βουρκωμένη
11. Για μια γυναίκα
12. Πόσα χρόνια


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles


picture
"ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΑΓΕΝΝΗΤΗ" (1986)
1. Λαϊκά τραγούδια θα λέω μια ζωή
2. Τ' ονομά σου
3. Αγάπη μου αγέννητη
4. Δε θέλω κοντά μου κανένα
5. Οι ξενύχτες
6. Οι νύχτες φωτιές που με καίνε
7. Θα πάρω το ίδιο το τρένο
8. Οι μοναχικοί
9. Εργένης στου Γκύζη
10. Έτσι μου 'ρχεται να
11. Το γράμμα
12. Άκου


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles


picture
"ΕΝΑΣ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ" (1987)
1. Ένας καινούριος άνθρωπος
2. Ζήτω ο χωρισμός
3. Επιπόλαια φερθήκαμε
4. Γιατί δεν με θέλεις
5. Τα παιδεμένα νιάτα μου
6. Χάθηκες-χάθηκα
7. Η αγάπη μας δεν πρόλαβε να ζήσει
8. Κι έλα δες
9. Όταν χορεύει ο διάολος
10. Μια γυναίκα γύρισε
11. Στα νταμάρια
12. Αν θυμάμαι καλά


Mp3, Bitrate 128kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles


picture
"ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ" (1989)
1. Εμείς οι δυο
2. Τόσο πολύ σ' αγαπάω
3. Χιονάνθρωπος
4. Εσύ τη ζωή σου την έφτιαξες
5. Ένας πρώην Θεός
6. Μήπως δεν έπρεπε να φύγω
7. Μόνο κοντά σου
8. Κάθε Σεπτέμβρη
9. Μόνο εγώ το ξέρω
10. Τι όμορφα που μ' αγαπάς


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles


picture
"ΠΡΙΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ Η ΝΥΧΤΑ" (1989)
1. Σου 'χω έτοιμη συγνώμη
2. Χαμένη πολιτεία
3. Όλα για μένα είσαι συ
4. Φίλα με απόψε
5. Μια ζωή μέσα στους δρόμους
6. Έρχομαι και σ' ανταμώνω
7. Μου σπάσανε τον μπαγλαμά
8. Κάτω απ' το πουκάμισο μου
9. Δε σε πιστεύω
10. Τρελή κι αδέσποτη
11. Γυρίζω απ' τη νύχτα
12. Σα μαγεμένο το μυαλό μου
13. Ως τα πέρατα του κόσμου
14. Με το βοριά


Mp3, Bitrate 128-320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles


picture
"ΕΣΥ ΛΕΓΕ ΜΕ ΕΡΩΤΑ" (1990)
1. Θα ζήσω και χωρίς εσένα
2. Με γρανάζια σπασμένα
3. Εσύ λέγε με έρωτα
4. Έλα καρδούλα μου
5. Ίσως απάνω στο πιοτό
6. Μεσάνυχτα ακριβώς
7. Δηλητήριο
8. Συμπτώσεις
9. Τι δε λέγανε για σένα
10. Θέλω να πίνω
11. Θα 'ρθουν κι άλλα πολλά
12. Της αγάπης τα τραύματα


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles





picture
"ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΣΤΟ ΛΥΚΑΒΗΤΤΟ" (1990)
1. Άλλος Για Χίο Τράβηξε
2. Κι Αν Φταίει Κανείς
3. Η Σούστα Πήγαινε Μπροστά
4. Ο Χάρος Βγήκε Παγανιά
5. Τα Κύθηρα Ποτέ Δεν Θα Τα Βρούμε
6. Κάνε Κάτι Να Χάσω Το Τρένο
7. Καλοκαίρια Και Χειμώνες
8. Ίσως
9. Τώρα Που Τραγουδώ
10. Κυρά Ζωή
11. Πες Μου Που Πουλάν Καρδιές
12. Θα Πιω Απόψε Το Φεγγάρι
13. Εμείς Οι Δυο
14. Χιονάνθρωπος
15. Κλαίει Απόψε Η Γειτονιά
16. Ξενύχτης
17. Θεσσαλονίκη
18. Θα Ζήσω Και Χωρίς Εσένα
19. Δυο Νύχτες , Αλίμονο , Βγήκε Η Ζωή Μας Στο Σφυρί


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles

picture
"ΠΑΡΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ" (1991)
1. Σου 'χα πει πως πέφτεις έξω
2. Μην το πεις το αντίο
3. Η αιώνια γυναίκα
4. Κορμί χαμένο αγαπάω
5. Μάσκα δεν φόρεσα
6. Όλα τα πούλησες
7. Οι προδομένοι
8. Πάρε αποφάσεις
9. Μια αυτοκρατόρισσα
10. Τα τελωνεία
11. Πάρ' τα όλα
12. Είμαι καλά καρδιά μου
13. Πες την αλήθεια
14. Το άδικο δάκρυ


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles








picture
"Η ΕΘΝΙΚΗ ΜΑΣ ΜΟΝΑΞΙΑ" (1992)
1. Θάλασσες
2. Σ'αναζητώ στη Σαλονίκη
3. Πώς μου μιλάς
4. Μια στάση εδώ
5. Πάλι σε θυμήθηκα
6. Η εθνική μας μοναξιά
7. Κράτα καρδιά μου ενός λεπτού σιγή
8. Θα κουραστείς να παίζεις θέατρο
9. Ένα παράπονο
10. Κοιμήσου


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles

picture
"Ο ΜΗΤΡΟΠΑΝΟΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ ΣΠΑΝΟ" (1993)
1. Τι σου φταίει
2. Καζαμπλάνκα
3. Εσύ βαρέθηκες νωρίς
4. Αυτό θα πει αγάπη
5. Έφυγες κι εσύ
6. Αγάπη δίκοπη
7. Πες μου το παράπονό σου
8. Έχεις πολλά να μάθεις
9. Έκλαιγες
10. Σμύρνη


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles


picture
"ΠΑΡΕΑ Μ' ΕΝΑΝ ΗΛΙΟ" (1994)
1. Τον Αύγουστο που μου χρωστάς
2. Πάντα επιστρέφεις
3. Το ζεϊμπέκικο του αρχάγγελου
4. Αντίο
5. 'Ασωτος
6. Αγάπη μου άξιον εστί
7. Εδώ
8. Τα λαδάδικα
9. Φως
10. Παρέα μ' έναν ήλιο
11. Έλα πάλι απ' την αρχή
12. Τριανταφυλλιά


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles


picture
"ZOOM '96 - ΖΩΝΤΑΝΗ ΗΧΟΓΡΑΦΗΣΗ" (1996)
CD1
1. Τα βεγγαλικά σου μάτια-Ανθρώπων έργα-Ένας κόμπος η χαρά μου-Οι μοίρες
2. Πριν το τέλος
3. Τα λαδάδικα
4. Η αγάπη χάθηκε-Πάει η ζωή μου άδικα-Σ' αγαπώ σαν αμαρτία-Κάνε κάτι να χάσω το τρένο
5. Καλοκαίρια και χειμώνες
6. Το ζεϊμπέκικο του αρχάγγελου
7. Τσιγάρο ατέλειωτο
8. Δεν θα ξαναγαπήσω
9. Σ' αναζητώ στη Σαλονίκη
10. Θάλασσες
11. Ανόητες αγάπες
12. Μια στάση εδώ
13. Άσωτος
14. Σου 'χα πει πως πέφτεις έξω
15. Θεσσαλονίκη
16. Αμφιβολίες
17. Ένα σφάλμα έκανα
18. Αγάπη μου επικίνδυνη
19. Η δουλειά κάνει τους άνδρες
20. Πέφτεις σε λάθη

CD2
1. Αν είναι η αγάπη αμαρτία
2. Ιστορία μου, αμαρτία μου
3. Δεν κλαίω που φεύγεις-Πάλι θα κλάψω
4. Σε βλέπω στο ποτήρι μου-Ότι αγαπάω εγώ πεθαίνει
5. Η σκιά μου κι εγώ-Θα κλάψεις μια μέρα-Δεν θέλω πια να ξαναρθείς
6. Μια παλιά ιστορία
7. Παράξενη βροχή
8. Λιμάνι
9. Δε θα με ξεχάσεις
10. Κουράστηκα να υποκρίνομαι
11. Λογική μου
12. Πρόσωπο με πρόσωπο
13. Ο ξενύχτης-Αλήτη-Με το βοριά-Χωρισμός-Μάλιστα κύριε
14. Την όγδοη μέρα
15. Έκλαψα χτες-Το αγριολούλουδο-Εσύ είσαι η αιτία
16. Όταν πίνει μια γυναίκα-Μικρός αρραβωνιάστηκα
17. Συννεφιασμένη Κυριακή


Mp3, Bitrate 160kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles


picture
"ΣΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΚΑ" (1996)
1. Λούνα παρκ
2. Ρόζα
3. Ατάκες
4. Ο τυμβωρύχος
5. Σαν πλανόδιο τσίρκο
6. Πατησίων και Παραμυθιού γωνία
7. Μια παλιά φωτογραφία
8. Πάντα γελαστοί
9. Δημώδες
10. Κόσμε μου 'γινες πληγή
11. Ο άγγελος
12. Για μια Ντολόρες
13. Θα κόψω το κεφάλι σου
14. Τα πλοία των ερώτων


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles


picture
"ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΥΓΗΣ" (1998)
1. Έρχονται βράδια
2. Μάνα πού ζω
3. Πεθαμένες καλησπέρες
4. Ξεχάστηκα
5. Δεν πάει άλλο
6. Απόψε θα 'θελα
7. Πρώτο φθινόπωρο
8. Τα κόκκινα τα μπλουζ
9. Η αγάπη σου τη νύχτα
10. Τ' ασυγχώρητο το σφάλμα
11. Μέρα τη μέρα
12. Κάποιο χέρι
13. Ποιος φταίει μη ρωτάς
14. Ν' ανοίξω ήθελα φτερά
15. Περίεργο παιχνίδι


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles

picture
"ΕΝΤΕΛΒΑΙΣ" (1999)
1. Ανεπίδοτο
2. Σαββατόβραδο
3. Εντελβάις
4. Κιφ
5. Μ' ένα τσιγάρο σέρτικο
6. Ουμ Χαράμ
7. Δρομολόγιο
8. Είδα
9. Σαν κατάδικος δραπέτης
10. Άνοιξη
11. Αμανές
12. Πυρετός
13. Θρίλερ
14. Με το φιλί του μελτεμιού


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles


picture
"ΣΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ" (2001)
1. Αν είσαι πλάι μου
2. Στενά μου σύνορα
3. Στης ψυχής το παρακάτω
4. Αλλάζω πρόσωπα
5. Σειρήνες
6. Η μοναξιά είναι χορός
7. Αγγελος του νόστου
8. Μικρό μου βότσαλο
9. Αγάπη γυαλί
10. Θολό ποτάμι το πέρασμά σου
11. Γλυκιά μελαγχολία
12. Το στοίχημα
13. Σκιά του δειλινού
14. Το μυστικό


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles

picture
"ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ" (2003)
1. Θα είμαι εδώ
2. Εγωισμός
3. Ψέματα
4. Για σένα μόνο
5. Του κόσμου
6. Το δικό μου το τσιγάρο
7. Κανείς
8. Ήμασταν δυο
9. Ό,τι φεύγει από κοντά σου
10. Σ' αυτήν που αγάπησα
11. Όποιος χώρισε
12. Είσαι μια χώρα


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles

picture
"ΠΕΣ ΜΟΥ Τ' ΑΛΗΘΙΝΑ ΣΟΥ" (2005)
1. Θες
2. Πες μου τ' αληθινά σου
3. Σβήσε το φεγγάρι
4. Απόψε χάσαμε κι οι δυο
5. Στο δρόμο που μαχαίρωσαν τη Στέλλα
6. Φύγε καρδιά μου
7. Κανε εύκολο το τέλος
8. Μόνος
9. Τελευταία στιγμή
10. Πόσα ξέρεις
11. Δέκα χρόνια
12. Απόψε χάσαμε κι οι δυο


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles




picture
"ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΖΕΙΜΠΕΚΙΚΟ" (2005)
CD1
1. Ζεϊμπέκικος (ορχηστρικό)
2. Ζεϊμπέκικο
3. Ερωτικό
4. Ήλιε μου σε παρακαλώ
5. Δυο πόρτες έχει η ζωή
6. Λαδάδικα
7. Συννεφιασμένη Κυριακή
8. Πριν το χάραμα
9. Τα ματόκλαδά σου λάμπουν
10. Νύχτωσε χωρίς φεγγάρι
11. Βρέχει στη φτωχογειτονιά
12. Αγάπη που 'γινες δίκοπο μαχαίρι-Δεν ξέρω πόσο σ' αγαπώ
13. Παραπονεμένα λόγια
14. Ότι αγαπώ εγώ πεθαίνει
15. Στων αγγέλων τα μπουζούκια
16. Ρόζα
17. Το ζεϊμπέκικο της Ευδοκίας (ορχηστρικό)

CD2
1. Μια ζωή πληρώνω αμαρτίες αλλονών
2. Μα που να πάω
3. Απόψε θέλω να πιω
4. Σ' αναζητώ στη Σαλονίκη
5. Μέχρι να βρούμε ουρανό
6. Δεν υπάρχουν άγγελοι
7. Δεν θα ξαναγαπήσω
8. Αισθηματίες - Βρέχει φωτιά στη στράτα μου
9. Μια στάση εδώ - Παλιατζής
10. Φεύγοντας - Παραστράτημα - Πριν χαθεί το όνειρό μας
11. Τέσσερις
12. Κλαίει απόψε η γειτονιά - Πες μου που πουλάν καρδιές
13. Στο άδειο μου πακέτο
14. Το δικό σου αμάρτημα


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here CD1*-Easybytez
*Download here CD2*-Easybytez
*Download here CD1*-Depositfiles
*Download here CD2*-Depositfiles


picture
"ΣΤΗ ΔΙΑΠΑΣΩΝ" (2008)
1. Ζωή νταλίκα κόκκινη
2. Δίψα ο έρωτας κι αρμύρα
3. Μια εκδρομή
4. Θες έναν κόσμο πιο μεγάλο
5. Όσοι ζουν αληθινά
6. Θα φύγω νύχτα
7. Κάποτε
8. Αγάπη μου, την άλλη φορά
9. Και πάλι εδώ (Mε τον Γιάννη Κότσιρα)
10. Είμαι άνθρωπος ακόμα
11. Ο μονομάχος
12. Παλεύω
13. Έρωτας αρχάγγελος


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles


picture
"ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ (LIVE ΣΤΟ ΗΡΩΔΕΙΟ) " (2009)
CD1
1. Καλοκαίρια και χειμώνες
2. Τα λαδάδικα
3. Ερωτικό (πιρόγα)
4. Αν είσαι πλάι μου
5. Έρωτας αρχάγγελος
6. Πάντα γελαστοί
7. Μια εκδρομή
8. Θεσσαλονίκη
9. Άλλος για Χίο τράβηξε
10. Η σούστα πήγαινε μπροστά
11. Ο χάρος βγήκε παγανιά
12. Τα Κύθηρα ποτέ δεν θα τα βρούμε
13. Η αγάπη χάθηκε
14. Το σ αγαπώ το κρατάω για σένα
15. Πες μου που πουλάν καρδιές
16. Θάλασσες
17. Για να σ εκδικηθώ (Με τον Γιώργο Καραδήμο)
18. Ζωή νταλίκα κόκκινη

CD2
1. Κάπου νυχτώνει
2. Αν μ αγαπάς
3. Παράπονο μου
4. Άκου
5. Σ' αγαπώ σαν αμαρτία
6. Κανε κάτι να χάσω το τρένο
7. Δώσε μου φωτιά
8. Κλάψτε ουρανοί κι αστέρια
9. Στα περβόλια
10. Σαββατόβραδο
11. Σ' αναζητώ στη Σαλονίκη
12. Δυο νύχτες-αλίμονο
13. Ρόζα


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here CD1*-Easybytez
*Download here CD2*-Easybytez
*Download here CD1*-Depositfiles
*Download here CD2*-Depositfiles


picture
"ΕΔΩ ΕΙΜΑΣΤΕ" (2011)
1. Γεια
2. Μοίρασα
3. Το ‘χω
4. Μαύρη σημαία
5. Τι ήθελα και σ’ αγάπαγα
6. Υποβρύχιο
7. Το ζητιανάκι
8. Το φουστάνι
9. Όταν έχω εσένα
10. Το ταξίδι
11. Κατσαρόλα
12. Να σβήσει αυτό το φως
13. Χρόνια σαν τριαντάφυλλα
14. Ζωή νταλίκα κόκκινη


Mp3, Bitrate 320kbps
Covers: Front & back

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles


picture
"BONUS TRACKS-ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ"
1. Κλείνω κι έρχομαι (Με τον Νίκο Πορτοκάλογλου)
2. Για να σ' εκδικηθώ (Με τον Λάκη Παπαδόπουλο)
3. Δίδυμα φεγγάρια (Με την Αλέκα Κανελλίδου)
4. Δεν Γλιτώνω (Με την Πέγκυ Ζήνα)
5. Κάποιες φορές (Με τον Στέφανο Κορκολή)
6. Φίλε της νύχτας (Με τον Πασχάλη Τερζή)
7. Σε λατρεύω (Με τη Γλυκερία)
8. Πόσο κοστίζει μια ζωή (Με τον Δημήτρη Μπάση)
9. Αδιόρθωτη αγάπη (Με τη Μαντώ)
10. Της νύχτας τα ηχεία (Με τον Λάκη Παπαδόπουλο)
11. Μια νύχτα (από το soundtrack του "Νησί")
12. Εγώ γιορτάζω πάντα όταν πονάω
13. Για την καρδιά ενός αγγέλου
14. Χαμένα σαββατόβραδα
15. Φταίνε οι νύχτες του χειμώνα (Με τους Οκτάβα)
16. Πεθαμένες καλησπέρες (Με το Μιλτιάδη Πασχαλίδη)
17. Σαν ναυαγός (Με τον Βασίλη Παπακωνσταντίνου)
18. Περίεργο παιχνίδι (Με τους Πυξ Λαξ)
19. Του Τσιτσάνη η συννεφιά (Με το Διονύση Τσακνή)
20. 'Ωπα ρε παιδιά (Με τον Πασχάλη Τερζή και το Δημήτρη Μπάση)


Mp3, Bitrate 128-320kbps
Covers: Front

*Download here* -Easybytez
*Download here* -Depositfiles


ena megalo eyxaristo http://diskografies.blogspot.com/

3 σχόλια:

  1. ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΜΕΓΑΛΕ ΜΗΤΡΟΠΑΝΟ, ΕΛΑΦΡΥ ΤΟ ΧΩΜΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. MHTSARA PSIXARA GIA PANTA TRIKALARA EFXOMAI NA ME AKOUS APO KEI PANO ADERFE FILE KAI PATERA! ANOI3AN TA TRIKALA STA DIO MOLIS MA8AME GIA TON XAMO SOU! 8A SE KRATAME ZWNTANO GIA PANTA MAGA TRIKALNE! OSOI ME TON XARO GINAN FILOI ME TSIGARO FEVGOUNE STA XILEI! ETSI EFIGES KAI ESI! 8A XANASINANTI8OUME!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Οι διαχειριστές προσπαθούν να διατηρούν αυτή την ιστοσελίδα καθαρή από μεμπτό περιεχόμενο επεμβαίνοντας και ενίοτε διαγράφοντάς το. Γι' αυτό αποδέχεστε πως ό,τι αναρτάται εκφράζει μόνο τον δημιουργό του άρθρου και όχι την άποψη των διαχειριστών και δεν φέρουν καμία ευθύνη γι' αυτά. Εάν τα links του άρθρου αντιστοιχούν σε CD μουσικής/DVD ταινιών/ προγράμματα, αυτά προσφέρονται αποκλειστικά για την ενημέρωσή σας. Αφού τα δοκιμάσετε πρέπει άμεσα να προβείτε στην διαγραφή τους και στην αγορά των πρωτοτύπων.