21/2/12

Θαυμάστε έναν Έλληνα!



του Μπάμπη Λάμπρου 
Είμαι Έλληνας. Της ημεδαπής ακόμα. Απλά δεν ξέρω για πόσο. Δεν έχω να σας πώ άλλη μια δυσάρεστη ιστορία για κάποιον άνθρωπο που τον έπληξε η κρίση με φτώχια, ανεργία, εξαθλίωση. Δεν είμαι στο χείλος αλλά στους ευνοημένους που έχουν ακόμα δουλειά, μέρος να ζήσω και –ευτυχώς Θεέ μου- οικογένεια.
Είναι που μήνες τώρα – για να μην πω χρόνια- ο φόβος και η ανασφάλεια της κρίσης γκρεμίζουν τα όνειρα που έκανα, εξανεμίζουν όσα έχω κατορθώσει ως τώρα. Θαμπώνουν τη διαύγεια της νεότητας που σου δίνει όραμα, αξίες, δημιουργικότητα στη ζωή ώσπου καταπατούν σταδιακά κάθε ίχνος ανθρωπιάς μου.
η συνεχεια εδω

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Οι διαχειριστές προσπαθούν να διατηρούν αυτή την ιστοσελίδα καθαρή από μεμπτό περιεχόμενο επεμβαίνοντας και ενίοτε διαγράφοντάς το. Γι' αυτό αποδέχεστε πως ό,τι αναρτάται εκφράζει μόνο τον δημιουργό του άρθρου και όχι την άποψη των διαχειριστών και δεν φέρουν καμία ευθύνη γι' αυτά. Εάν τα links του άρθρου αντιστοιχούν σε CD μουσικής/DVD ταινιών/ προγράμματα, αυτά προσφέρονται αποκλειστικά για την ενημέρωσή σας. Αφού τα δοκιμάσετε πρέπει άμεσα να προβείτε στην διαγραφή τους και στην αγορά των πρωτοτύπων.